Jag lever fortfarande

2013-12-28 ♥ 01:50:35 Allmänt
Haha sorry, sorry. Jag ej bra på blogg. Ingen inspo jag har, så inget att skriva.
 
Haha nej, men livet bara rullar och det är super skönt med lov. Jag har bara degat på dagarna och hängt med budds på kvällarna. Det är så skönt att lägga sig sent och vakna vid 1 på dagen. Det är bara en sån go känsla, haha.
Julen va helt ok. Åt lite go mat, öppnade packet mm.
Dessa dagarna har jag även packat till Chile. Min resväska är redan full och jag har massa grejer mer som ska med. Jag åker om 5 dagar!?!? Shiiieeet, det är inte långt kvar nu. Åh, jag kommer sakna alla mina fina vänner! Men Ronja!?! Jag kommer inte kunna klara mig utan min skåpiga vän i en hel månad? Vem ska jag vara klumpig med liksom? Men, men... en månad går snabbt!
 
Ska vara lite bättre på att blogga framöver!
 
Ögongodis <3
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: