Chapter 2

2013-11-25 ♥ 20:24:00 Allmänt
Heeey! 
 
Jag pluggar för fulla muggar och försöker skriva klart andra kapitlet på en engelska uppgift som vi har. Vi ska skriva fem kapitel om när man flyttade till ett engelsktalande land. Man ska alltså typ skriva som om att man är vuxen. Andra kapitlet ska helst vara klart imorgon och jag började att skriva idag! Ett kapitel ska vara en minst en sida, så det är bara att skriva på! Jag ska satsa på ett A och om jag inte får det, så är jag inte nöjd.
 
Imorgon har jag sovmorgon till halv elva! NAJS! Hela dagen imorgon ska vi kolla på olika linjer med klassen. Alla som jag har valt är på PS så att jag slipper cykla runt.. haha laaat. Nej, men jag ska ändå inte gå i varberg.
 
 
Hur söt va inte jag?
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: