Hunger night

2013-11-20 ♥ 14:24:31 Allmänt
Hejsan!
 
Igår kväll var jag och några kompisar på hunger night! Vi träffades kl 8 för att äta pizza tillsammans. När klockan va 9 stack vi till bion. Fösrt visade de den första filmen och vid midnatt började catching fire! Guuuuuud va bra den vaaaaaaaa! Jag satt och snyfta och skratta hela filmen. Jag va väldigt trött också, men jag höll mig vaken! Dessutom är Gale såååååååååå snygg!
Filmen slutade vid halv 3 och jag cyklade direkt hem. Det tog tid att somna för att jag var så uppspelt, men jag somnade till slut efer en timme. Jag sov i tre timmar inattt, så när jag skulle upp imorse var jag inte den gladaste.
 
Just nu har jag svenska sen bär det av hemmåt! När jag kommer hem ska jag plugga på konsumentlagarna och sen sova, haha.
 
 
KRAM
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: