PS

2013-11-26 ♥ 17:26:00 Allmänt
Jag vaknade halv 10 och gjorde mig i ordning. Vid 10 cyklade jag till willys för att möta upp de andra! Första passet gick vi till estet. Det var värligt kul och jag börjar tvivla på om jag ska gå i halmstad för att estet drama är nog något jag skulle vilja gå. Jag får tänka lite till på det!
När vi var klara på estet stack jag, Ronja, Alice och Linnea till paganini och åt en god lunch! Sen efter någon timme åkte vi tillbaka till PS och kollade på samhäll. När det var klart så cyklade jag hem och kollade på film.
 
Hela dagen har jag haft ont i halsen och mitt huvud bara dunkar. Jag tror jag börjar bli sjuk och det vill jag verkligen inte bli! Aja, jag får försöka friska till mig.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: